Doltha
Beiträge: 1
Registriert: Mi 1. Aug 2018, 15:04
Wohnort: Affoltern am Albis

Bewerbung

Mi 1. Aug 2018, 15:32

Hallo Zäme

Min Name isch Desiree, bin 34gi, wohne in der Region Züri und ich bin sit der Beta vo Teso derbi (spiele nid immer ganz regelmässig,drum hanis au no nid uf max CP gschafft bis jetzt).
Han vorher einigi Jahr Age of Conan gspielt, dert bini sogar inere Stammraidgruppe gsi und ich gibe ehrlich zue dasi die 24ger Raids extrem vermisse.
Ich han drü Chars am start, zwoi sind Templer,eine isch en Tank und de ander en Healer und den hani no mini am liebschte gspielti DD Nachtklinge.
Bin momentan knapp under CP 400.
Han bis uf d Ruine vo Mazzatun scho jedes Verlies vo inne gseh und es paar auscho uf Veteran gmacht aber leider no nid so vili wie ich gern hätti.
Raid hani fangs eine mitgmacht bis jetzt aber ich hoffe das änderet sich bald:)
Ja und das leidige Thema PVP...ich mags eigentlich nid aber würd gern glich ab und zue mit wil ich mit minere Nachtklinge no d Krähefüess gern würd freischalte, ich befürchte nur ich wär misserabel.
Achja und ich Handwerke au gern,Fische oder gange uf Diebestour woni au gern gelegentlich mini Leidensklinge isetze:)

Soo Danke schomal vorab fürs lese und ich würd mich freue wenn ich mich euch dörfti aschliesse.

Liebi Grüessli Desi aka @Doltha

Benutzeravatar
Dagnir
Beiträge: 10
Registriert: So 10. Jun 2018, 17:16
Kontaktdaten: Website

Re: Bewerbung

Do 2. Aug 2018, 22:49

Hallo Desiree

Danke für dini usfüehrlich Bewärbig :-) . Willkomme bi eus. Ich han der mal im Game en Iladig gschick.
Viel Spass und bis gli in Tamriel

Mark aka @Dagn1r
Gildenleitung

Zurück zu „Gildenbewerbung und Members“