Risedge

Bewerbig fürd Gilde

Do 4. Mai 2017, 09:15

Hoi Zemme

Ich han zwar scho es E-Mail gschriebe, aber han gseh, dass ihr es Forum hend, also probiers ichs da namal.
Min Name isch Matthias und bin 26. Ich schaffe als Mediamatiker und lebe in Schaffhuuse. Ich spiel scho sit Jahre MMORGS unter anderem isch da WoW debii gsi wie au GW2, SWTOR, uvm.
Ich han vor paar Wuche denn mit ESO ahgfange, da ich eigentlich scho immer en grosse Skyrim fan gsi bin und ich eifach mal was neus gsuecht han, ussert immer WoW, was mir nüme so gfallt.
ESO isch denn es perfekte Spiel worde für mich, aber leider fehlet mir das chli Mitglieder zum zemme was mache, also bini uf eui Gilde gstosse. Han au gseh ihr hend en Youtube-Channel, wo ich denn au gern unterstütze möcht.
Etz hani aber no eh Frag, spielet ihr au uf US-Server oder sinder in Europa tätig.
Ich spiel sehr gern PvP mache aber au PvE, aber PvP staht bi mir im Vordergrund. Und mit ingame name isch @Risedge und bim Charaktername chunts druf ah uf wellem Server, dass ihr sind.

Ich hoff, ich chan bi eu mitwürke und würd mich sehr drüber freue.

Gruess
Matthias
"Valar Morghulis" says Jaqen H'ghar, a man without face!

Dagnir

Re: Bewerbig fürd Gilde

Do 4. Mai 2017, 22:21

Hoi Matthias

Ich han dir grad uf dis Email gantwortet und dir en Iladig gschickt.
Willkomme bi Aurora Avalonis

Cheers Mark // Dagn1r

Risedge

Fr 5. Mai 2017, 08:24

Danke bin gester leider nit online gsi.
Also ich muess erst min EU Charakter wieder ahluege, spiele atm ufem Amerikanische Server.

Aber ich freu mich druf mit paar lüütlis zemmespiele. Ich segs etz mal so, au wenn nur um die 10 Online sind, zu Morrorwind chömet sicher wieder meh.

Gruess und bis denn
Matthias

Risedge

Mo 28. Mai 2018, 11:40

Hoi Zemme

Ich wär denn wieder Online.
Han jetzt eh längeri Pause gha, weil auf Privat ziemlich viel glofe isch. Uf en Invite würdi mir sehr freue, danke eu :-)

Gruess
Matthias

Zurück zu „Gildenbewerbung und Members“