Athoson

Bewärbig

Mo 4. Jun 2018, 17:53

Guete Tag

Bi im Elder Scrolls Forum uf euch gstosse. Da i no uf der Suechi nachere guete gmüetleche Gilde bi hani denkt i frage mau ah.

Zu mir, heisse Cédric ( Cedu passt aber) i bi 28 chume us Biel und ha vor churzem, das heisst letst Wuche neui mit Summerset gstartet. Erfahrige i Sache MMORPG hani weni, einzig dasi Tamriel Unlimited (hets gloubt gheisse) uf der PS4 düre gspiut ha, oder emu bis öpis nach lvl50. PlayStation hani mittlerwile verchouft und so zocki wider ufem PC, quasi Back to the Roots^^

Im Moment spili e Nord aus Dracheritter (hoffe isch nid grundlegend fautsch) und bi churz vor lvl 20. Ha auso no einiges vor mir und bi drum ou froh um Hiuf. Scho nur usem Grund das sich in Elder Scrolls doch einiges veränderet het sit mire letste Awäseheit.

Zum jetzige Zitpunkt hani zwar kes Headset, auer höchstens es Studio Mic woni aber nid recht weis in wie fern sich das für TS usw eignet aber das änderet sich i de nächste Tage..

Wenn auso ou Platz für Noobs isch wäri gärn debi :) mä wird ja mit der Zit ou besser ;)

Dagnir

Re: Bewärbig

Mo 4. Jun 2018, 23:56

Sali Cedu

Ja sicher hämmer no Platz. Du muesch mer eifach din @ Name schicke denn lad ich dich sehr gern ih.

Gruess Mark aka Dagn1r

Zurück zu „Gildenbewerbung und Members“